Brand bij grillroom in de Hoogstraat

22/05

Foto: 112Nieuwsgroep

Arnhem – Vrijdagochtend zijn de hulpdiensten rond 4:45 gealarmeerd voor brand bij een grillroom aan de Hoogstraat in Arnhem.

De brand was ontdekt door een mede-eigenaar die nog in de zaak was. De man kwam van het toilet in de kelder en toen hij naar boven liep stond het pand volledig onder de rook meldt Omroep Gelderland. Hierop is de brandweer gebeld. De brandweer heeft het vuur geblust. de brand is mogelijk begonnen bij de afzuigkap. Er is veel schade waardoor de grillroom voorlopig dicht blijft.